e-karlsson

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

snart helg!

Av elna karlsson - 30 september 2010 16:11

hej alla friska & glada läsare!



idag har jag inte mått särsklit bra.. gick till skolan endån. men vid 9 stack jag hem igen. sen des har jag legat i soffan & sovit. vaknade typ kvart över 3?! *Haha* så nu mår jag lite bättre också. 

så ikväll stannar jag nog hemma... jaja. imorgon är det fredag! & heelg. riktigt skönt! längtar! *hihi*


men nu ska jag fortsätta med mitt.. vi hörs senare!


  

 
 
Ingen bild

milisbrolinroslund.

30 september 2010 17:07

du? vi ska till granet imorgon va?

elna karlsson

30 september 2010 23:52

jag pallar inte granet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elna karlsson - 7 november 2010 15:08

numera finns jag här - http://eeelnas.blogg.se   puss & kram ;) ...

Av elna karlsson - 8 oktober 2010 23:03

hejsan! nu är det äntligen helg.. kvällen trodde jag skulle bli mkt roligare. men kul att du vill förstöra mitt liv.. -.- jaja. hade rätt kul endån.      är fett trött.. och äckligt förkyld. så ska nog snart ta och lägga mig endån tror jag? helt ...

Av elna karlsson - 7 oktober 2010 21:57

hej små pojkar & flickor!   jag är bara såå osocial här på min blogg. får skärpa mig. men men, nu senaste så.. ja allting flyter på. det vanliga. skola, kompisar , träning. typ det? inget speciellt.   orkar inte skriva.. vi hörs imorgon. ...

Av elna karlsson - 5 oktober 2010 21:58

ni vet att jag finns på facebook också va? så adda Elna Karlsson på facebook. där jag uppdaterar då & då också!    ...

Av elna karlsson - 5 oktober 2010 21:08

godkväll,  nä idag mår jag inte alls bra. var hos tandläkaren i morse & fick en sån avtagbar. sen kom jag till skolan, hade 1 & en halv lektion sen orkade jag inte va i skolan med en jv mensvärk & må illa osm ett svin. så gick hem och la mig, sen har...

Presentation


hej jag är elna & detta är min blogg om mitt liv som tonåring på vift. *haha*
på min blogg kommer ni kunna läsa allt från mode & shopping till skola & vänner.
kul att ni läser min blogg.
uppskattar om ni berättar vad jag kan förbätta i bloggen!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta är du inne på min blogg?
 varje dag! :D
 första gången , råkade hamna här.
 då & då..
 tänker börja följa!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards