e-karlsson

Alla inlägg under juli 2010

Av elna karlsson - 31 juli 2010 23:49

nu har jag gjort ännu en desgin , & den här får räcka till vintern! den blev mkt bättre än den förra.. men ja, jag är inget proffs & har inget photoshop.. men vad tycker ni?   

Av elna karlsson - 31 juli 2010 23:15

nu blir det något nytt , hiss&diss för allra första gången här! skriv gärna någon kommentar!


tycker vi börjar med hiss.


HISS

 


jag tycker helt klart Taylor Lutner förkänar att hissas! han började i twilight som en lite mer bakom.. bellas vän - inget mer. men när new moon kom ut så blev Jakob Black den heta sexiga nya killen , hihi. tycker denna snyggingen förkänar detta!   

DISS

 


Brad Pitt dissas av mig! jag menar .. raka dig! var tog den sexigaste mannen i världen vägen? jag säger nejtack till det slafsiga utseendet & get skägget..



håller ni med?   

Av elna karlsson - 31 juli 2010 22:12

godkväll , usch jag har varit dålig på att uppdatera idag! men nu ska ni få höra .. dagen började då m att va me min nea! vi fotade lite , orkar inte lägga upp bilderna.. kommer senare kanske! sen så vid 5 stack vi 2 & elli till hbg festivalen , träffade jannica där.. d var ente så kul , träffade ente någon vi kände dessutom.. men men. vi stack hemåt vid halv 10? sen så har jag beslagtagit soffan här hemma! nu orkade jag resa mig & sätta mig här , *hihi*    btw , jag sa igår att jag läst ut min bok va? ikväll börjar jag på den andra delen!   *haha* jag är lite som jag är men man kan inte slita sig från denna boken.. (som jag säkert sagt femtioelva gånger redan!) jaja.. vi hörs imorgon!
puss&kram på er!

Av elna karlsson - 31 juli 2010 00:19

nu har jag läst ut boken *hihi* (den hade 379 sidor..) läste den på 4 dagar, rätt stolt haha. men vad ska man göra när man är på semster & det regnar som i västervik eller man har varit ute & cyklat i säkert 30 grader och är piss trött som på gränna? jo man sätter sig & läser i solen eller i sängen! skit bra! jag är som jag är..

nu har jag hjärtklappning - IGEN! tog typ 2-3 timmar för mig att somna igår..

då mådde jag illa också , idag har jag typ tryck i bröstet & det gör ont på något konstigt sätt..  blähh! och sova lär jag inte kunna göra på ett tag , jaja.

får vell roa mig på nåt sätt! haha - vi hörs mer imorgon. puss&kram.

Av elna karlsson - 30 juli 2010 21:00

nu har jag typ nyss kommit ut från en varm & skön dusch! blir bara att mysa hemma ikväll , för det är ju jäätte kul väder.. regnar & blåser som fan!   men blir tv & sen ska jag fortsätta på min bok "gömda" guud *haha* hr snart läst ut den :$ har haft dern i typ 4 dagar.. 3 typ! kan inte slita mig från den , den är så udnerbart bra! guud , så hemsk.. ni fick ju lite om vad den handlade om innan? det är så man kan börja gråta.. btw , ha nvar tydligen inte muslim - det får man reda på senare i boken! den är så grymt spännande .. *suck* finns 2 böcker till , haha!




btw , måste bara säga att ..

andreas johnson, det vet vell typ alla vem det är?
han är underbar! jag menar.. guud så sexig , hans röst! & hans blick jag menar ..

se själva!   

 


*hihi* vill t ladies night & se honom.. men nej för sent nu..

nästa år kanske!    jaja ..

vi hörs puss&kram!

Av elna karlsson - 30 juli 2010 18:12

heej! nu är jga hemma igen, blev inte fler inlägg eftersom att vi inte fick något internet där.. ingen täckning alls.. bara ibland , men msn fungerade bara så..

menmen , nu är jag hemma. igår så var det ritkigt pissväder i västervik så vi gick på shoppingrunda!   blev lite kläder *hihi* lager 137 , en outlet med mkt märkes kläder till upp t 50% rea! whoo! orkar inte lägga upp bilder på allt.. nu ska jag fortsätta att packa upp & sen ta en dusch. idag har jag åkt typ.. 7 timmra bil -.-

för först så skulle vi upp t finspång & hälsa på, det tog typ 2 timmar.. sen så tar det vanligen typ 4 timmar hem , men det blev stopp på motorvägen så det tog en halvtimme extra + vi stannad & åt lite.. men jag sov när vi stod i kö på motorvägen (tack&lov!) haha. jag vaknade med ont i rumpan för mina jeans fickor.. ajaj! hihi, & ont i nacken .. sova i bil är inte bekvämt! haha , stefan sa att jag skrattat & lett när jag sovit.. så det är vell bra? haha!   

nej nu ska jag fortsätta packa upp , vi hörs ikväll! puss&kram!

btw, är det någon annan som inte ska t hbg festivalen ikv..?

Av elna karlsson - 28 juli 2010 14:32

hejsötnosar! nu sitter jag i bilen , vi lämnade gränna typ vid 12. nu är vi påväg mot västervik! jag är åksjuk.. typiskt!  ni får höra mera sen ikväll tror jag!
vad ska ni hitta på idag?    puss&kram.

Av elna karlsson - 27 juli 2010 21:56

godkväll! ni har säkert suttit & undrat vart jag tagit vägen hela dagen? *hihi* men.. det blir såhär nu.. förmiddagen har tillbringats på visingsö! guud det är riktigt fint där! några bilder blev det , men dom lägger jag inte upp nu.. vi tog båten över till visingsö vid 10. båtresan tog typ 20 minuter eller nåt? sen hyrde vi cyklar där & cyklade nog någon mil.. så nu känner jag mig inte lika dum för att jag ätit lite onyttigt..! nu på eftermiddagen så var vi & badade lite i vättern , ritkigt äcklig båtten.. & SVIN kallt i vattnet, blev inte mycket badande för mig.. haha! sen har jag suttit & läst min bok "gömda" den är gryymt bra! det handlar om en kvinna då.. som heter Maria & hon träffar en kille som är muslim & hon får ett barn med honom & dom typ separerar eller något? har inte kommit så långt.. men hon får ensammrätt om dottern & han lixom blir jätte våldsam & sånt för han vill ha unge, ni får höra mer sen! har läst 100 sidor bara idag *hihi* men det är bara första boken av 3..

solen har stek hela dagen , UNDERBART! men sen så kom ett kolsvart moln .. var nästan säker på att det skulle börja regna, hihi - tur för oss! den gick bara förbi! så har säkert fått lite färg när man cyklat runt i linne & shorts & sen suttit & läst utomhus , goodie!    nu har vi spelat 2 rundor chicago (kortspel..) jag vann inte .. inte på en enda! :oo

haha! nu ska vi spela en omgång av något matspel , vi hörs vell imorgon! puss&kram mina kära läsare!

Presentation


hej jag är elna & detta är min blogg om mitt liv som tonåring på vift. *haha*
på min blogg kommer ni kunna läsa allt från mode & shopping till skola & vänner.
kul att ni läser min blogg.
uppskattar om ni berättar vad jag kan förbätta i bloggen!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta är du inne på min blogg?
 varje dag! :D
 första gången , råkade hamna här.
 då & då..
 tänker börja följa!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards