e-karlsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av elna karlsson - 31 augusti 2010 22:08

nämen ni får sä till mig! jag har inte uppdaterat idag... meniaf. här kommer snabb uppdatering. tandläkaren.. 4:e oktober åker den ut! läängtar, dock får jag typ någon "osynlig skena" (??) iaf. den ska jag ha i dygnet runt i 2 veckor, sen bara på nätterna. lär vell överleva? jaja. sen kom jag t skolan lagom till rasten *hihi* skolan har vatt rätt chill endån? inte gjort så mkt, men endån? efter skolan blev d andi & sen träna!    sen var jag så jäätte duktig att trots att vi slutade halv 8 o träna, så var jag klar duschad, ätit och klätt mig tilsl klockan var 8(?!) då stack jag ut me andi , nellie , saski o joel! haft rätt skoj, vi klättrade på vvs tak.. nellie kom knappt upp, eller ner! *HAHA* men iaf. nu ska jag typ, fortsätta med mitt (ellernåt..) så vi hörs. pusshej.



 

Av elna karlsson - 30 augusti 2010 22:28

förrlååååååååååååt så hemskt. har inte bloggat något idag. men lixom, skola först o då hann jag inte i morse. sen så kom andi typ direkt när vi sutat, sen stack vi ut med nelli o sen joel! så har haft typ "fullt upp".. men iaf. kvällen har varit jäätte kul, men dock har det börjat bli jätte kallt!  vill inte att vintern ska komma.. *suck* myycket skönare med sommar, sol, bad o glass!   iaf. rätt dålig statistik idag.. får vell överleva med det & skylla mig själv!  imorgon bitti vid 9 ska jag till tandläkaren! hoooooooooppas tandställningen åker bort då! har haft den i lite mer än 2 år nu ju.. börjar bli rätt trött på den, men har lixom vant mig? iaf. det kommer bli jätte skönt att ta ut den. slippa alla blåsor och fastna i tyg -.- *haha* iaf. jag lovar att ni kommer få veta direkt!
men nu ska jag snart lägga mig, eller nåt(?) så vi hörs imorgon. puuss&kraam.


 

Av elna karlsson - 29 augusti 2010 21:42

asso.. nu går jag ju lixom i 8:an! och borde nog börja tänka på vad jag ska läsa vidare till, det känns som om alla redan har bestämt sig? jag har lixom INGEN aning?!  vet seriöst inte alls vad jag vill bli när jag blir stor...
min bror har tipsat om att läsa ekonomi är rätt kul och man kan bli mkt! det är rätt mkt matte i det, och jag är endån rätt bra på matte? men lixom.. vet inte vad jag vill bli? känns som om jag är den enda som inte vet!

någon annan som har samma problem?   

Av elna karlsson - 29 augusti 2010 19:35

heeej! kom hem för ett tag sen, har ätit och sånt bara.. vet inte, ska kanske kila ut snart? vi får se!  
men iaf, annars har dagen blivit itta, sihe och lollo. har haft så jääävla bäst! skrattat så jag hållit på att kissa på mig,
ska försöka att sammamfatta, okej. först så skulle vi ta tåget till hbg, men tror ni inte vi är så dumma så vi hamnar på tåget mot lund.. så hon på tåget , lixom skriver på biljetten att vi hamnat fel så vi fick åka gratis tillbaka. men i lund så käkar vi på bk, asgarvar & sen hamnade vi på rätt tåg!
haha, på tåget så är det då dom som ska kolla biljetterna? så var det en före oss, asso dom skulle kolla hans biljett.
så han bara "den är ihoprullad" han som ska kolla den "nej det gör inget, jag är bra på att rulla," vi bara börjar asgarva som fan! tror ni ine han säger sen t oss" ni tänkte på något helt annat där va?!" men han skrattade lite han också.. *haha*

iaf, sen hamnar vi tillslut i hbg. där typ, lullar vi in på pistiaschia (?) hAHA, sihe handlade för 66 kr.. lollo för 71, endån hade sihe mer än lollo -.- *haha*
jag o itta höll oss till 20 kronor , (eller hon 18 o ja 21.. menendån?)

meniaf, sen satte vi oss ner o typ käka lite av d vi handlat o varsen dricka, tror dom hatade oss därinne när vi hade gått *hihi*
sen så tog vi tåget hem igen. tror ni inte vi hamnar på samma tåg som från lund t hbg?! så han som tog våra biljetter innan, tog dom nu också! *suuck* PINSAMT! så sige rullar ihop sin biljett, och säger "kan du rulla upp den" & alla börjar asgarva! t.o.m hon som satt brevid oss (andra sidan dådå..) hon blev helt röd i huvet sen! *hahahaha*
men iaf.
här kommer dagen i bilder! ett stooort tack till er töser som verkligen gjorde denna dagen bäst!


    haha! sihe o lollo blev jääätte glad över leksakerna som sihe fick i sin menu!


 


den bjuder jag på..


    så sött sihe! 


   



      haha, vi var bara tvugna!


äääälskvärd video!




               


 

mitt i en fontän.. -.-


 

sihe blev också våt..


   


HAHA! hon bara "jag känner mig rätt cool"


 


 

uuusch, kolla INTE på mig.. snälla?



  HAHAHA, kolla hon bakom?! 



det var en del av bilderna! tack för dagen töser! sjukt kul!


menmen. här sitter jag o fryser. vi hörs sen. puss&kram.


                                                     

Av elna karlsson - 29 augusti 2010 11:31

godmorgon solstrålar! det är iskallt på mitt rum... så ska skynda mig att göra v mig så jag kan komma ut härifrån!   sen blir det kanske hbg med sötnosarna. får se! ikväll vet jag inte vad som händer? aja, vi hörs senare!

Av elna karlsson - 28 augusti 2010 23:48

godkväll alla kära läsare! stannade inne, blev myyyskväll med andiii. ♥ kollade först på halva katten i hatten, sen ville ente andi se den mer -.- så vi bytade till mr.beans semester! haha så skön film! om ni inte sett den? så är det någon jag rekommenderar!   


nu sitter jag här, varm , trött & törstig.. orkar inte gå ner o hämta dricka. är för trött för att lägga mg.. och orkar inte ta av mig mina byxor.. känns bra?! tror jag ska sova i min data stol! & typ, neej. orkar inte öppna fönstet heller, då blir det bara kallt sen..!

men iaf. ska snart lägga mig tror jag? så vi hörs imorgon bitti.
puuuss&kraaam.


 

Av elna karlsson - 28 augusti 2010 17:51

hejhhej. kom in för ett tag sen, har varit ute med elli nea cajsa lollo linn och max! har vatt kul.. men har haft så ont i magen och bara såå hilma trött! men ska snart äta, så får hoppas det blir bättre då!     jag är på så dåligt humör, och fryser gör jag också! kallt ute! dock är det typ 18 grader.. *hihi* men kallt som fan endån! särsklit i skuggan   haha! men jaja, ska snart äta, sen vet jag ente om jag sticker ut eller vad jag gör? vi får se senare.

Av elna karlsson - 28 augusti 2010 12:53

heeejsan. typ gjort v mig o sånt skit nu. ska snart dra t lollo!   sen blir det lite fler?  iaf, här kommer dagens..


 

faaaacelook.


 

outfit, linne ginatricot - 129kr.

tights, lager 157. typ 3 för 199? :O

(hittar ingen kofta..*suck* jag måste ha nya kläder!  )


Presentation


hej jag är elna & detta är min blogg om mitt liv som tonåring på vift. *haha*
på min blogg kommer ni kunna läsa allt från mode & shopping till skola & vänner.
kul att ni läser min blogg.
uppskattar om ni berättar vad jag kan förbätta i bloggen!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

hur ofta är du inne på min blogg?
 varje dag! :D
 första gången , råkade hamna här.
 då & då..
 tänker börja följa!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards